Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka), więcej...w celach statystycznych, badania potrzeb Użytkowników i Usługobiorców oraz doboru reklam odpowiednio do ich preferencji. Nie powoduje to żadnych zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnych urządzeniach końcowych Użytkowników lub Usługobiorców i zainstalowanym w nich oprogramowaniu. Każdy z Użytkowników lub Usługobiorców może wyrazić zgodę na używanie przez nas plików cookies, ma też możliwość określenia przez siebie warunków przechowywania tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.

Szanowni Państwo!
Informujemy, iż serwis www.pracaokej.pl kończy swoją działalność. Następstwem tej decyzji jest wyłączenie opcji dodawania nowych ogłoszeń z dniem 26.03.2021 r.
Do momentu wygaśnięcia ważności opublikowanych ogłoszeń strona www.pracaokej.pl pozostanie widoczna oraz będzie nadal spełniała funkcję pośrednictwa w przekazywaniu zgłoszeń Kandydatów.

Powrót

Kancelaria PARTNERZY świadczy usługi w zakresie pośrednictwa pracy. Agencja zatrudnienia - numer w rejestrze: 17662

Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejsce wykonywania pracy: SŁUPSK


Twoje zadania:

  • Nadzór nad pracą podległego personelu,
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur),
  •  Kontrola nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania kliniki -  zbieranie zamówień , organizacja magazynu,
  •  Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem,
  •  Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.),
  •  Współpraca z zewnętrzną firmą księgową,
  •  Udział w procesie zamykania miesiąca, ewidencja przychodów i kosztów,
  •  Przygotowanie wytycznych do fakturowania oraz fakturowanie,
  •  Przygotowywanie przelewów bankowych,
  •  Prowadzenie spraw kadrowych -  akt pracowniczych i dokumentacji  pracowniczej oraz umów z pracownikami ,prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i   zwolnień  lekarskich,
  •  Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizowania dokumentów kadrowych ,prawnych oraz finansowych



Wymagania;

  • Doświadczenie w zarządzaniu / koordynowaniu dużym zespołem,
  • Wykształcenie wyższe o kierunkach; zarządzenie i administracja, psychologia, finanse itp.
  • Kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale administracji,
  • Biegła znajomość  pakietu Office (w szczególności  Excel), CRM, programów księgowych,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, dodatkowo język niemiecki lub włoski będzie mile widziany,
  • Umiejętność zarządzania budżetem,
  • Wiedza o zarządzaniu i administracji,
  • Umiejętność kierowania kapitałem ludzkim,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktu,
  • Umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków,
  • Zdolności organizacyjne




Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00,
  • Wysokie zarobki,
  • Dostęp do usług medycznych w sieci Klinik,
  • Pracę pełną wyzwań i możliwość poznania branży medycznej,
  • Własne biuro, estetyczne urządzone wnętrza,
  • Możliwość awansu oraz rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych


     

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na ww. stanowisku proszone są o wysyłanie CV poprzez stronę pracaokej.pl (przycisk Aplikuj teraz) lub kontakt telefoniczny: 516-569-300 od pon.-piątek. w godz. 8.00-14.30.



Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawno-Finansową PARTNERZY z siedzibą w Gdańsku (80-219) przy Al. Zwycięstwa 35/2 moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.




Pozdrawia
Kancelaria Prawno-Finansowa PARTNERZY
80-219 Gdańsk, Al. Zwycięstwa 35/2
http://prawo-gdansk.pl/
https://www.facebook.com/RekrutacjaPartnerzy/

Aplikuj Teraz
Aplikujesz do:
Kancelaria PARTNERZY
Miejsce pracy:
Polska / Pomorskie: Słupsk
Stanowisko:
Kierownik ds. administracyjnych

aplikujesz bez rejestracji konta

Aby kontynować proces rekrutacji wprowadź dane niezbędne pracodawcy celem realizacji procesu

ZOBACZ DLACZEGO WARTO

Jako kandydat otrzymasz:

prostą i intuicyjną obsługę Twojego konta

darmowy kreator, dzięki któremu stworzysz profesjonalne CV

panel historii złożonych aplikacji

ZAŁĄCZ CV Z DYSKU *
ZAŁĄCZ LIST MOTYWACYJNY
ZAŁĄCZ INNE
np. referencje, certyfikaty, kursy, szkolenia
TEMAT WIADOMOŚCI
TREŚĆ WIADOMOŚCI
regulamin


* - pola wymagane


PORADNIKI
ZOBACZ WSZYSTKIE PORADNIKI     
Next-Jobs24 || Praca w Polsce || Jooble || Praca w Anglii
Copyright © 2015 eLPeDe s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach pracaOKej.pl jest zabronione.