Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka), więcej...w celach statystycznych, badania potrzeb Użytkowników i Usługobiorców oraz doboru reklam odpowiednio do ich preferencji. Nie powoduje to żadnych zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnych urządzeniach końcowych Użytkowników lub Usługobiorców i zainstalowanym w nich oprogramowaniu. Każdy z Użytkowników lub Usługobiorców może wyrazić zgodę na używanie przez nas plików cookies, ma też możliwość określenia przez siebie warunków przechowywania tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
Powrót

Kierownik działu wsparcia technicznego

APR System

Ogłoszenie numer: 41186, z dnia: 2021-01-19

Opis firmy:

Firma APR System, istniejąca od 1996 roku, jest ogólnopolskim liderem w dziedzinie tworzenia rozwiązań informatycznych na potrzeby uczelni wyższych. Naszym głównym celem jest dostarczanie naszym klientom zaawansowanego oprogramowania do obsługi administracyjnej.Jesteśmy producentem systemów ProAkademia oraz E-Akademia, które z powodzeniem optymalizują organizację procesów zachodzących w uczelni. W naszej ofercie znajduje się również system TM Project służący do zarządzania projektami i pracą w przedsiębiorstwie. Nasi pracownicy otrzymują szansę rozwoju zawodowego, poprzez zdobywanie coraz wyższych szczebli umiejętności jak i pracę w silnym zespole.

Kierownik działu wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Polska / Świętokrzyskie: Kielce

Obowiązki

  • > Koordynowanie prac zespołu wsparcia klienta,
  • > Obsługa i zarządzanie zgłoszeniami klientów,
  • > Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem,
  • > Raportowanie z postępów prac zespołu oraz z historii zgłoszeń,
  • > Współpraca z kierownikami projektów, analitykiem oraz zespołem developerskim,
  • > Zbieranie wymagań i przeprowadzanie szkoleń i prezentacji u klienta,
  • > Zarządzanie zakresem prac do wykonania,
  • > Zlecanie zadań i odbiory,
  • > Odpowiedzialność za jakość wykonania zlecanych prac,
  • > Pomoc telefoniczna i elektroniczna Klientom firmy w zakresie obsługi dostarczanego oprogramowania,
  • > Raportowanie nie rozwiązanych kwestii pomocy do przełożonych.
  • > Testy oprogramowania
  • > Wykonanie/tworzenie testów oprogramowania, raportowanie błędów, kontrolowanie stanu ich realizacji oraz późniejsza weryfikacja poprawności – rejestracja w wewnętrznych systemach firmy APR System.
  • > Weryfikacja zakresu, projektu, wykonalności, czasochłonności i kosztochłonności, tak aby przedstawione wartości były realne i dotrzymywane w trakcie realizacji,
  • > Odpowiedzialność za zespół, jego kompetencje, szkolenia oraz rekrutację,
  • > Utrzymanie dobrych relacji w zespole, pomysły na motywację, sugerowanie rozwiązań ułatwiających i usprawniających pracę ludzi,
  • > Przygotowanie planu szkoleń dla nowych pracowników, wykonywanie szkoleń (samodzielnie i/lub z pomocą zespołu),
  • > Sugestie techniczno-organizacyjne wypracowywane razem z Koordynatorem oraz ich wdrażanie,
  • > Sugestie dotyczące rozwoju działu, sposobu funkcjonowania i zmian,
  • > Wsparcie dla wdrażanych produktów u klienta, sprawne usuwanie błędów, organizacja pracy wdrożeniowej,
  • > Przygotowanie i nadzór nad budżetem działu,
  • > Odpowiedzialność za to aby program działał zgodnie z potrzebami rynku,
  • > Organizacja i wsparcie działań handlowych. Pomoc w przygotowaniu materiałów handlowych, prezentacji handlowych w obrębie funkcjonalności produktu,

Wymagania

  • > Czynne prawo jazdy kat. B
  • > Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • > Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • > Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • > Umiejętność analitycznego myślenia,
  • > Zaangażowanie, inicjatywa i profesjonalizm działania,
  • > Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
  • > Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • > Umowę o pracę
  • > Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • > Ciekawą prace w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • > Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • > Stabilne warunki zatrudnienia
  • > Narzędzia niezbędne do pracy
  • > Multisport inne benefity :)!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Aplikuj Teraz
Aplikujesz do:
APR System
Miejsce pracy:
Polska / Świętokrzyskie: Kielce
Stanowisko:
Kierownik działu wsparcia technicznego

aplikujesz bez rejestracji konta

Aby kontynować proces rekrutacji wprowadź dane niezbędne pracodawcy celem realizacji procesu

ZOBACZ DLACZEGO WARTO

Jako kandydat otrzymasz:

prostą i intuicyjną obsługę Twojego konta

darmowy kreator, dzięki któremu stworzysz profesjonalne CV

panel historii złożonych aplikacji

ZAŁĄCZ CV Z DYSKU *
ZAŁĄCZ LIST MOTYWACYJNY
ZAŁĄCZ INNE
np. referencje, certyfikaty, kursy, szkolenia
TEMAT WIADOMOŚCI
TREŚĆ WIADOMOŚCI
regulamin


* - pola wymagane


PORADNIKI
ZOBACZ WSZYSTKIE PORADNIKI     
Next-Jobs24 || Praca w Polsce || Jooble || Praca w Anglii
Copyright © 2015 eLPeDe s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach pracaOKej.pl jest zabronione.