Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka), więcej...w celach statystycznych, badania potrzeb Użytkowników i Usługobiorców oraz doboru reklam odpowiednio do ich preferencji. Nie powoduje to żadnych zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnych urządzeniach końcowych Użytkowników lub Usługobiorców i zainstalowanym w nich oprogramowaniu. Każdy z Użytkowników lub Usługobiorców może wyrazić zgodę na używanie przez nas plików cookies, ma też możliwość określenia przez siebie warunków przechowywania tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
Powrót

Specjalista ds. obsługi klienta

Sunday Polska

Ogłoszenie numer: 41039, z dnia: 2020-12-17

Opis firmy:

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Polska / Mazowieckie: Warszawa

Obowiązki

  • > Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • > Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • > Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • > Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM) Współpraca z innymi działami w firmie
  • > Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania

  • > Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • > Znajomości standardów obsługi Klienta
  • > Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • > Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • > Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • > Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • > Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • > Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia

Oferujemy

  • > Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • > Narzędzia niezbędne do pracy
  • > Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • > Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sunday Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym i wytworzonych w procesie rekrutacji, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Aplikuj Teraz
Aplikujesz do:
Sunday Polska
Miejsce pracy:
Polska / Mazowieckie: Warszawa
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

aplikujesz bez rejestracji konta

Aby kontynować proces rekrutacji wprowadź dane niezbędne pracodawcy celem realizacji procesu

ZOBACZ DLACZEGO WARTO

Jako kandydat otrzymasz:

prostą i intuicyjną obsługę Twojego konta

darmowy kreator, dzięki któremu stworzysz profesjonalne CV

panel historii złożonych aplikacji

ZAŁĄCZ CV Z DYSKU *
ZAŁĄCZ LIST MOTYWACYJNY
ZAŁĄCZ INNE
np. referencje, certyfikaty, kursy, szkolenia
TEMAT WIADOMOŚCI
TREŚĆ WIADOMOŚCI
regulamin


* - pola wymagane


PORADNIKI
ZOBACZ WSZYSTKIE PORADNIKI     
Next-Jobs24 || Praca w Polsce || Jooble || Praca w Anglii
Copyright © 2015 eLPeDe s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach pracaOKej.pl jest zabronione.