Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka), więcej...w celach statystycznych, badania potrzeb Użytkowników i Usługobiorców oraz doboru reklam odpowiednio do ich preferencji. Nie powoduje to żadnych zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnych urządzeniach końcowych Użytkowników lub Usługobiorców i zainstalowanym w nich oprogramowaniu. Każdy z Użytkowników lub Usługobiorców może wyrazić zgodę na używanie przez nas plików cookies, ma też możliwość określenia przez siebie warunków przechowywania tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
Powrót

Pracodawca to szwajcarska firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą bielizny, koszul nocnych, piżam oraz strojów kąpielowych. W chwili obecnej firma posiada 45 oddziałów i jest obecna na rynkach ponad 120 krajów świata. Jeśli znasz języki obce, cenisz sobie ciągły rozwój oraz branża finansów nie jest Ci obca to być może Ciebie właśnie szukamy.

 

Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:

 Specjalista ds. odzyskiwania należności ze znajomością języka niemieckiego - praca zdalna

 

Podstawowe obowiązki:

  • odzyskiwanie należności i rozwiązywanie problemów związanych z terminowością płatności,
  • współpraca z podmiotami uczestniczącymi w procesie odzyskiwania należności,
  • podejmowanie decyzji kredytowych na podstawie analizy rachunku i w ramach obowiązujących procedur,
  • zarządzanie kontami z przeterminowanymi płatnościami,
  • obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami firmy,
  • przygotowywanie raportów i analiz do audytów.

 

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu rachunkami klientów,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość programu SAP,
  • umiejętność definiowania błędu i umiejętności analityczne,
  • zdolność przestrzegania obowiązujących procedur,
  • zdolność analizy i interpretacji wyciągów finansowych,
  • umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem,
  • dokładność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.

 

Oferujemy:

  • umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • pracę w formie zdalnej,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • pracę w firmie międzynarodowej, pogłębianie wiedzy i ciągły rozwój.

 

Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać poprzez stronę pracaokej.pl (przycisk Aplikuj teraz).

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

 

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres.

 

Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane.  Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością.

Aplikuj Teraz
Aplikujesz do:
OBPON
Miejsce pracy:
Polska / Podkarpackie: Przemyśl
Stanowisko:
Specjalista ds. odzyskiwania należności z j. niemieckim

aplikujesz bez rejestracji konta

Aby kontynować proces rekrutacji wprowadź dane niezbędne pracodawcy celem realizacji procesu

ZOBACZ DLACZEGO WARTO

Jako kandydat otrzymasz:

prostą i intuicyjną obsługę Twojego konta

darmowy kreator, dzięki któremu stworzysz profesjonalne CV

panel historii złożonych aplikacji

ZAŁĄCZ CV Z DYSKU *
ZAŁĄCZ LIST MOTYWACYJNY
ZAŁĄCZ INNE
np. referencje, certyfikaty, kursy, szkolenia
TEMAT WIADOMOŚCI
TREŚĆ WIADOMOŚCI
regulamin


* - pola wymagane


PORADNIKI
ZOBACZ WSZYSTKIE PORADNIKI     
Next-Jobs24 || Praca w Polsce || Jooble || Praca w Anglii
Copyright © 2015 eLPeDe s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach pracaOKej.pl jest zabronione.